O NOUA VIZIUNE IN COMUNICAREA... COPY/PASTE

Cum schimba un cuvant sensul comunicarii!? Daca privim cele de doua spoturi de mai jos vom vedea ca depinde cat de articulat pronunti.

Se întâmpla ca in septembrie 2014 sa publicam pe canalul nostru de youtube un teasing al unui produs care urma sa fie lansat, video-printul. Spotul de 20′ poate fi vizualizat mai jos:

Tot pentru comparatie vom alatura spotul difuzat pe PRO TV de catre brandul ArtroHelp, in luna noiembrie 2014.

Dincolo de asemenarea pana la suprapunere, de parca nu ar fi fost de ajuns, Artrohelp preia mottoul “O alta viziune in comunicare” si il urca pe outdoor (vezi foto) in luna decembrie 2014. Si nu pe putine panouri.

2014-12-08 17.18.24 2014-12-10 11.35.31

Oare cat v-ar fi costat domnule Paul Ailincai, manager al Zenith Pharma, productia unui spot pentru difuzare pe post national si a unei campanii outdoor (vazuta de noi doar in Bucuresti, dar nu stim in ce alte orase a mai fost comunicata) daca ati fi solicitat colaborarea unei agentii cu ceva premii? Noi credem ca intre 5000 si 10000 euro cel putin.
Ei bine, ati gasit cheia eficientei de buget: cautati idei/campanii fara expunere mare si convertiti ideile la scara nationala. Noi suntem mandri ca dintr-o postare pe Youtube si Facebook, am ajuns pe ProTV si Outdoor. Dumneavoastra?