Cum ajuti unul dintre cei mai mari jucatori din industria bancara sa atraga vizitatori in cadrul unui targ de agricultura?

Context: 
BRD Sogelease IFN S.A. este subsidiara de leasing a BRD – Groupe Société Générale, ce-a de-a doua banca comerciala ca marime din Romania. De la incorporarea sa, din anul 2001, compania s-a impus ca un partener puternic si de incredere, ce a respectat interesele si nevoile financiare ale persoanelor fizice si juridice, indiferent de dimensiunea proiectelor desfasurate.
In octombrie 2015, BRD Sogelease IFN a luat parte, in calitate de expozant, la Indagra, targul international de produse si utilaje agricole, ce targeteaza producatori agricoli, procesatori de produse agroalimentare si furnizori de echipamente de profil. Compania a prezentat programul sau de finantare pentru operatorii industriei agricole.
Provocare:
Pe parcursul celor 5 zile de targ, Indagra 2015 a reunit 500 de expozanti si 60,000 de vizitatori. BRD Sogelease IFN a concurat, astfel, cu distribuitori de utilaje industriale, care, atat prin complexitatea echipamentelor expuse, cat si prin nivelul de inovatie propus, reusesc sa capteze atentia vizitatorilor. Pentru a se asigura ca prezenta lor la targ genereaza trafic relevant si ca brandul reuseste sa comunice eficient cu cei prezenti, echipa BRD Sogelease IFN a cerut sprijinul Grafica si Tipar in conceperea si executia standului si a materialelor de marketing aferente.
Implementare:
Pentru a raspunde nevoilor clientului, am creat2. Un spatiu expozitional eficient, din care sa se remarce dispozitivul Gravity Lifter

Standul BRD Sogelease IFN a fost conceput in asa fel incat sa comunice relevant, clar si concis campania de credite flexibile pentru agricultori, prin materiale de calitate, in concordanta cu brandingul companiei. Pentru a duce experienta vizitatorilor la un alt nivel si a atrage privirile tuturor participantilor, am integrat in acest concept de stand, dispozitivul Gravity Lifter, ce are capacitatea de a ridica in levitatie obiecte de pana la 2 kilograme, Astfel, pentru a rezona atat cu campania clientului, cat si cu interesele vizitatorilor, am expus un tractor in miniatura.

Rezultate:

Imaginea tractorului care levita a fost una spectaculoasa, al carei return on investment s-a vazut in numarul ridicat de persoane ce au vizitat standul si au discutat cu reprezentantii BRD. Dispozitivul Gravity Lifter s-a dovedit, din nou, modalitatea simpla si de efect, de a genera trafic si de a determina participantii la targ sa recomande si altora standul BRD Sogelease IFN.